E-KOMERCIJA

Pieteikties

Programmas mērķis:
Izvērtēt uzņēmuma iespējas uzsākt uzņēmējdarbību interneta vidē un izstrādāt interneta mārketinga pasākumu plānu e-komercijas virzīšanai. Spēt izmantot sociālos rīkus uzņēmuma popularizēšanai un saziņai ar klientiem un izvērtēt ar internetu saistītos drošības riskus.
Kursa mērķa grupa:
Personas, kuras ikdienā vada un ir saistītas ar uzņemējdarbību (mazais, vidējais uzņēmums) , vēlas izstrādāt E-komercijas aktivitātes.
Prasības attiecībā uz iepriekš iegūto izglītību un pieredzi ar programmu saistītā jomā, priekšzināšanu līmenis:
Vismaz vidēja izglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (DigComp 1.-2.līmenis)
Mācību ilgums:
80 stundas
Iegūstamais dokuments:
Apliecība

Izvērtēt uzņēmuma iespējas uzsākt uzņēmējdarbību interneta vidē un izstrādāt interneta mārketinga pasākumu plānu e-komercijas virzīšanai. Spēt izmantot sociālos rīkus uzņēmuma popularizēšanai un saziņai ar klientiem un izvērtēt ar internetu saistītos drošības riskus.

Izvērtēt uzņēmuma iespējas uzsākt uzņēmējdarbību interneta vidē un izstrādāt interneta mārketinga pasākumu plānu e-komercijas virzīšanai. Spēt izmantot sociālos rīkus uzņēmuma popularizēšanai un saziņai ar klientiem un izvērtēt ar internetu saistītos drošības riskus.

Izvērtēt uzņēmuma iespējas uzsākt uzņēmējdarbību interneta vidē un izstrādāt interneta mārketinga pasākumu plānu e-komercijas virzīšanai. Spēt izmantot sociālos rīkus uzņēmuma popularizēšanai un saziņai ar klientiem un izvērtēt ar internetu saistītos drošības riskus.